GAMING NA NAJJAČE

Intenzivna konkurencija među platformama za igranje u oblaku

Platforme u oblaku nastavljaju igrati ključnu i rastuću ulogu na tržištu igara, pri čemu i poslužitelji za igre i radni procesi razvoja temeljeni na oblaku ostaju ključni slučajevi upotrebe.

Intenzivna konkurencija među platformama za igranje u oblaku
Depositphotos

Novo istraživanje Omdije otkrilo je sve intenzivniju konkurenciju među platformama u oblaku u industriji igara. Izvješće je pokazalo da su AWS, Microsoft Azure i Google Cloud vodeće platforme u oblaku za igre, s tim da je Google Cloud sada po prvi put rangiran među vodećima na tržištu. Sve veća konkurencija također se odražava u proširenom rasponu dobavljača obuhvaćenih izvješćem, koji ove godine uključuje nove dodatke na i3D.net i servers.com.

Platforme u oblaku nastavljaju igrati ključnu i rastuću ulogu na tržištu igara, pri čemu i poslužitelji za igre i radni procesi razvoja temeljeni na oblaku ostaju ključni slučajevi upotrebe. U međuvremenu, platforme u oblaku postale su ključni pružatelji niza alata i rješenja za razvoj igara i također se pozicioniraju kao ključni igrači u uvođenju generativne umjetne inteligencije u igrama. Tržišni lideri AWS, Microsoft Azure i Google Cloud ne samo da su najčešće korišteni oblaci od strane tvrtki za igre, već također dosljedno nude izvanrednu infrastrukturu i najpotpunije pakete alata, usluga i integracija.

Posebno je zapaženo uključivanje Google Clouda među tržišne lidere po prvi put. "Ponuda Google Clouda za industriju igara postaje sve impresivnija iz godine u godinu, a Omdijini podaci jasno pokazuju da je razvojni programeri igara nagrađuju s više svog posla", komentirao je Liam Deane, glavni analitičar koji pokriva tehnologiju igara u Omdiji.

Istraživanje također naglašava sve raznovrsniji raspon usluga u oblaku dostupnih u vertikali igara. "Dobavljači novih značajki, i3D.net i servers.com, izvrsni su primjeri rastuće sposobnosti specijaliziranih dobavljača koji ne koriste hiper skaler da ponude uvjerljive i diferencirane ponude tržištu igara", istaknuo je Deane. Općenito, Omdia procjenjuje da će tržište oblaka i srodnih usluga u igrama biti vrijedno oko 15,6 milijardi dolara u 2024., što ovo čini jednim od najvećih i najkritičnijih područja tehnologije igara.