Stemi i Infobip su, uz podršku generalnog partnera A1 Hrvatska, četvrtu godinu zaredom uspješno proveli sezonu edukacijskog projekta "STEMwave - Škola budućnosti", koji je implementiran u više od 230 škola diljem Hrvatske, te ga obilježili uz učeničku konferenciju "Innovation Day".
I ove godine više od 700 posjetitelja svjedočili su pregrštu interakcije, zabave i zanimljivih predavanja osiguranih od strane najboljih tehnoloških startupa, tvrtki i fakulteta.
Posjetitelji, od kojih je većina učenika i učitelja osnovnih i srednjih škola diljem Hrvatske, imali su prilike slagati robote tvrtke Circuitmess, natjecati se u križić kružić natjecanju na mikrokontrolerima tvrtke VIDI-X, tražiti skrivene QR kodove, odgovarati na pitanja i skupljati bodove kroz iskutvo proširene stvarnosti (AR) bazirano na proizvodu tvrtke Equinox.
Zahvaljujući tvrtki Smart Sense, učenici su se susreli sa senzorima koji mjere količinu CO2 i buke, tvrtka ORQA organizirala je uzbudljivo natjecanje u u drone simulatoru, a fakulteti poput FSB-a i FER-a pružili uvid u akademski svijet u koji će se učenici uskoro uputiti.
Uz izlagače, u istoj su se ulozi našle osnovne i srednje škole, a glavna tema bila su kreativna STEM rješenja koja razvijaju u svojim učionicama diljem Hrvatske.
Profesor Predrag Pale, jedan od naših pionira u implementiranju tehnologija u hrvatski obrazovni sustav, otvorio je bogat sadržajni program na glavnoj pozornici uz fenomenalnu prezentaciju o "zagonetnom STEM-u" namijenjenu učenicima, a nakon toga održao i motivacijsko predavanje na radionici s učiteljima koji su aktivno uključeni u projekt STEMwave - Škola budućnosti.
Pobjednički timovi učenika prezentirali su svoje projekte iz područja robotike i umjetne inteligencije na kojima su radili tijekom protekle sezone. Ove godine su predstavili izuzetno kreativna rješenja, uključujući chatbotove za darivanje krvi, hrabrog telefona te chatbota koji educira korisnike o zdravstvenim pravima i obvezama te promiče zdrave životne navike.
Također, učenici su u sklopu robotičkog programa pripremili impresivne plesne nastupe s Hexapod robotima i demonstrirali izvrsan spoj tehnologije i umjetnosti. Novost ove godine je bila prilika za učenike da se okušaju u stvaranju video igara koristeći tehnologiju računalnog vida koju pokreće umjetna inteligencija.