LG otvara Thinq API kako bi ga developeri bezbrižno koristili
Za poduzeća ThinQ Business API podržava partnere koji upravljaju uredskim ili stambenim zgradama u integraciji i upravljanju različitim LG proizvodima.
Prije svega, prihod od oglašavanja trebao bi doseći 1 trilijun dolara u 2026. i predviđa se da će činiti više od polovice (55 posto) ukupnog rasta prihoda E&M industrije u sljedećih pet godina.
Unatoč gospodarskim preprekama, tehnološkom poremećaju i povećanom geografskom i industrijskom natjecanju, globalna industrija zabave i medija (E&M) nastavila je rasti u 2023., s ukupnim prihodima koji su porasli za 5 posto u 2023. na 2,8 bilijuna američkih dolara – nadmašujući ukupni gospodarski rast koji navodi MMF - prema PwC-ovom Global Entertainment & Media Outlook 2024-28, objavljenom danas.
Izgledi, koji pokrivaju 11 segmenata prihoda u 53 zemlje i teritorija, otkrivaju da se predviđa da će globalni E&M prihodi dosegnuti 3,4 trilijuna dolara u 2028., rastući uz godišnju stopu rasta od 3,9 posto (CAGR).
Prije svega, prihod od oglašavanja trebao bi doseći 1 trilijun dolara u 2026. i predviđa se da će činiti više od polovice (55 posto) ukupnog rasta prihoda E&M industrije u sljedećih pet godina.
Očekuje se da će globalni prihod od oglašavanja rasti po godišnjoj stopi rasta od 6,7 posto (CAGR) do 2028., ispred druga dva široka analizirana segmenta E&M: povezivost (2,9 posto) i potrošač (2,2 posto). Sve to vrijeme, ukupni prihod od oglašavanja trebao bi dosegnuti 1 trilijun dolara u 2026. (dok će prihodi u 2028. biti dvostruko veći od prihoda u 2020.). Predviđa se da će oglašavanje činiti 55 posto ukupnog rasta E&M industrije u sljedećih pet godina na temelju tri analizirana široka E&M segmenta.
Korištenje usluge strujanja i prihvaćanje potrošača raste, iako nižom stopom nego posljednjih godina, jer se pružatelji usluga suočavaju s povećanom konkurencijom i izazovima u navođenju potrošača da plaćaju više za digitalnu robu i usluge. Globalne pretplate na over-the-top (OTT) video usluge porast će na 2,1 milijardu u 2028. s 1,6 milijardi u 2023. – što predstavlja CAGR od 5 posto. Očekuje se da će globalni prosječni prihod po OTT video pretplati rasti, porasti sa 65,21 dolara 2023. na 67,66 dolara 2028.
Oglašavanje na internetu najveća je i jedna od najbrže rastućih komponenti industrije oglašavanja. Porastao je za 10,1 posto u 2023., dodajući 52,5 milijardi dolara novih prihoda, a predviđa se da će porasti na CAGR od 9,5 posto do 2028., kada će činiti 77,1 posto ukupne potrošnje na oglase.
Globalno igranje igara, koje uključuje e-sport (natjecateljsko igranje s profesionalnim turnirima i gledateljima uživo), nastavilo je svoj niz kao jedan od najbrže rastućih velikih sektora u E&M svemiru, s ukupnim prihodom koji je 2023. dosegao 227,6 milijardi dolara, što je rast od 4,6 posto.[ 4] Prihod je na putu premašiti 300 milijardi dolara u 2027., što je gotovo dvostruko više od razine u 2019. Azijsko-pacifičko područje ostaje najveće regionalno tržište igara, koje predstavlja 48,1 posto ukupnog globalnog segmenta, popevši se na 54,4 posto - ili 181,8 milijardi dolara - u 2028.
Izgledi također otkrivaju da se servisi za strujanje, koji tradicionalno ovise o modelima pretplate, suočavaju s povećanom konkurencijom i izazovima u korištenju i preuzimanju od strane potrošača te traže konsolidaciju, sportove uživo (uključujući mega-događaje poput Ljetnih olimpijskih igara), razbijanje lozinki dijeljenje i modeli temeljeni na oglasima za poticanje rasta.
Gledajući diljem svijeta, SAD ostaje najveća svjetska potrošačka potrošnja i tržište oglašavanja (4,3 posto CAGR do 2028.), predstavljajući više od jedne trećine globalne potrošnje u 2023.[3] Međutim, druga velika tržišta, uključujući Kinu (7,1 posto) i Indiju (8,3 posto), te manje zrela tržišta poput Indonezije (8,5 posto) i Nigerije (10,1 posto), rastu brže.
“Kako globalna industrija zabave i medija nastavlja rasti, tržišni igrači suočavaju se i s rizicima i s prilikama. Promjene u preferencijama potrošača i neizvjesnost oko kontinuiranog utjecaja digitalne transformacije i nove tehnologije u nastajanju kao što je Generative AI, potiču val reinvencije poslovnih modela. Ako tržišni igrači žele dobiti svoj udio u rastućim fondovima prihoda koje identificiramo, morat će ponovno zamisliti kako njihova tvrtka stvara, isporučuje i hvata vrijednost, potičući rast oglašavanja, a istovremeno iskorištavajući snažnu priliku koju pruža AI. Budući da potrošači sve više konzumiraju sadržaj na internetu, tvrtke će također morati diverzificirati svoju ponudu proizvoda i nastaviti se povezivati s potrošačima na platformama na kojima provode više vremena", rekao je Werner Ballhaus Global Entertainment & Media Leader, PwC Njemačka.