U Poduzetničkom inkubatoru PISMO powered by A1 uručene su diplome devetoj generaciji polaznika edukacija za izradu videoigara. Tijekom šest mjeseci intenzivnog učenja, 36 polaznika educiralo se u alatima za razvoj videoigara, Blender i Unity. Edukacija je završena predstavljanjem završnih radova, koji su pokazali njihovu kreativnost i tehničku stručnost.
Polaznicima su se obratili bivši polaznici edukacija, koji su danas uspješni poduzetnici. Mladen Bošnjak, osnivač startupa Misfit Village i autor nedavno objavljene igre Go Home Annie, podijelio je svoje iskustvo i naglasio važnost odvažnosti te odlučnosti u gaming industriji.
"Kao i vi sada, prije nekoliko godina, i ja sam bio na početku svog puta. Danas radim na projektu koji je prepoznat na međunarodnoj sceni. Iako izazovi neće izostati, važno je da iskoristite svaku priliku koja vam se nudi - jer sve počinje s vama."
Stefan Vedrina, suosnivač startupa Hiroma i autor igre Moopies, govorio je o tome kako su mu edukacije u PISMO-u pomogle u razvoju vještina. Istaknuo je i svoje iskustvo sudjelovanja u YTILI programu u SAD-u, gdje je ostvario brojne kontakte s međunarodnim stručnjacima.
"Industrija videoigara izuzetno je dinamična i od vas se očekuje neprestano usavršavanje. PISMO vam daje ključne temelje, a programi poput YTILI-ja proširuju vaše mogućnosti na globalnom tržištu", poručio je Stefan.
Poduzetnički inkubator PISMO powered by A1 ostaje ključna institucija koja predvodi obrazovne inicijative u gaming industriji. Do sada je gotovo 400 polaznika uspješno završilo programe Blender i Unity, a mnogi od njih danas aktivno doprinose razvoju industrije kroz rad na značajnim projektima. PISMO se priprema za jubilarnu desetu generaciju, a pozivi za prijave uskoro će biti otvoreni pa budući polaznici već sada mogu početi s pripremama.
Podsjećamo, prema CGDA analizi za 2023. godinu, od 54 novozaposlenih u toj godini, njih 60% imalo je višu ili visoku stručnu spremu, a PISMO je svrstano među 3 vodeće ustanove iz kojih proizlaze game developeri, čime se potvrđuje važnost i utjecaj ovog inkubatora na razvoj gaming industrije.