Prije otprilike godinu i pol, Threads je bio samo iskra u oku Marka Zuckerberga, ideja za koju se nije znalo hoće li ugledati svjetlo dana, ali sad se radi o društvenoj mreži koja direktno konkurira X platformi Elona Muska jer broji više od 175 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.
Time su se pohvalili u Meti uoči godišnjice predstavljanja Threadsa. Kad je stigao u App Store 5. srpnja prošle godine, Musk je radio rebranding Twittera i uporno odbijao, što čini i dalje, objaviti brojke korisnika, vremena provedenog na platformi i sve ostalo. Threads je transparentniji, iako ne u potpunosti, i bez obzira što ne raste kao u počecima, bilježi konstantni rast.
Ali, kao i kod svake društvene mreže, aktivni korisnici govore samo dio priče. Zanimljivo je da, za razliku od Facebooka, WhatsAppa i Instagrama, Meta još nije podijelila aktivnost korisnika na dnevnoj razini. To sugerira da te brojke još nisu za hvaliti se.
No, dugoročni cilj je premašiti milijardu aktivnih korisnika i Meta je usredotočena na tržišta za koja smatra da postoji mogućnost preuzimanja većeg tržišnog udjela od X-a. Kao, primjerice, Japan.
Također, s obzirom na Metinu odluku da depriorizira politiku i potiče bezbrižan sadržaj, to bi moglo biti privlačno mjesto za oglašivače koji traže alternativu X-u, koji je podosta kontroverzan zbog Muskova zaokreta prema krajnjoj desnici i sadržaju takve vrste, koji je "okupirao" X.
Ukratko, potencijal postoji, ali Threads se mora istaknuti originalnosti jer tržište društvenih mreža podosta je "zagušeno", a i ne uživa pozitivan pogled javnosti kao nekad.