Generirajući gotovo polovicu globalnih prihoda od videoigara, Azija i Pacifik je regija s najvećim udjelom prihoda, a slijedi je Sjeverna Amerika. Godine 2023. Kina je bila najveće svjetsko tržište igara na sreću, nakon što je pretekla Sjedinjene Države na drugom mjestu. Japan, glavno tržište s omiljenim gaming proizvodima diljem svijeta, zauzeo je treće mjesto.
Dok je prodaja fizičkih igara u stalnom padu porasla tijekom posljednje velike krize, digitalna prodaja čini većinu prihoda od videoigara u cijelom svijetu. Sve u svemu, mobilne igre jedan su od najvećih segmenata igara, s blizu 100 milijardi američkih dolara godišnjeg prihoda. Samo hardver i oglašavanje u igrici donose veći novac.
Generirajući gotovo polovicu globalnih prihoda od videoigara, Azija i Pacifik je regija s najvećim udjelom prihoda, a slijedi je Sjeverna Amerika. Godine 2023. Kina je bila najveće svjetsko tržište igara na sreću, nakon što je pretekla Sjedinjene Države na drugom mjestu. Japan, glavno tržište s omiljenim gaming proizvodima diljem svijeta, zauzeo je treće mjesto.
Ove godine se industrija procjenjuje na 447,31 milijardu dolara što je 12,8 posto u odnosu na 2023. godinu, a do 2032. godine prema podacima Statiste i njihovoj analizi tržište bi trebalo dosegnuti 1,065 trilijuna dolara.
Upravo o stanju na gaming tržištu razgovarali smo na najvećem sajmu gaming industrije Gamescom u Kölnu i to u našoj prvoj ekskluzivnoj TV emisji. U ovoj emisji za ICTbusiness TV govore Benjamin Noah Maričak iz Hrvatskog audiovizualnog centra koji inače potiče ovaj dio kreativnih industrija, a tu su još Damian Antolak iz Pixel Perfect Dude, Darian Kosić direktor domaćeg studija Today's Games Studio i za kraj emisije Hrvoje Horvatek direktor Ironwarda.
Pred vama je posljednja ekskluzivna TV emisija sa sajma IFA 2024 koji je ove godine proslavio svoj stoti rođendan. Sajam je ove godine posjetilo preko 215.000 posjetitelja iz 138 zemalja, od čega 133.000 stručnih posjetitelja, navode organizatori.
Umjetna inteligencija (AI) i strojno učenje (ML) transformiraju kibernetičku sigurnost omogućujući brže i točnije otkrivanje prijetnji. Ove tehnologije analiziraju goleme količine podataka kako bi identificirale neobične obrasce i ponašanja koji mogu ukazivati na sigurnosnu prijetnju. Za CMS, implementacija AI i ML može značajno poboljšati našu sposobnost otkrivanja i odgovora na prijetnje u stvarnom vremenu, smanjujući prozor mogućnosti za napadače ili čak automatizirati suvišne zadatke povezane s NIST okvirom za upravljanje rizicima.
Procjene pokazuju da će globalno tržište industrijske kibernetičke sigurnosti, koje je 2024. godine vrijedilo 84,54 milijarde dolara, do 2029. doseći 135,11 milijardi dolara, uz prosječnu godišnju stopu rasta (CAGR) od 9,8%. Taj rast pokreću sve veća integracija Interneta stvari (IoT) u sustave industrijske kontrole (ICS), primjena umjetne inteligencije i generativnog AI-ja u sigurnosnim rješenjima te prijelaz prema pametnoj proizvodnji.